Thuiswerken

Ben jij medewerker bij SDW? Dan kan je deze webpagina gebruiken om bij jouw SDW-informatie te komen. Je gebruikt deze pagina als je niet op een (kantoor)locatie van SDW bent. Anders gebruik je een computer van SDW.

 

Let op: Werk je op een openbare (thuis)computer of laptop? Log na gebruik altijd uit. Sluit de webbrowser en verwijder eventuele gedownloade bestanden.

Instellen meervoudige authenticatie (MFA)

Bij SDW maken we gebruik van een meervoudige authenticatie. Dat is een extra beveiligingslaag waardoor inloggen een stuk veiliger is en de kans verkleint wordt om gehackt te worden. Hiervoor gebruiken we de Microsoft Authenticator app voor op je mobiel. Naast je wachtwoord gebruik je dan de app op je mobiel om jezelf te identificeren.

Handleidingen

Instellen MFA
Bij de eerste keer inloggen dien je MFA te configureren. Volg deze handleiding als je er niet uitkomt.

Inloggen cliëntdossier
Handleiding voor externe medewerkers over inloggen in het cliëntdossier ONS.

Contact Servicedesk

Lukt het je niet om in te loggen of werkt de applicatie niet? Dan kan je contact opnemen met de servicedesk.

Let op: wij kunnen je geen hulp bieden bij problemen die gerelateerd zijn aan privé-eigendommen. 

Je kan je vraag stellen via de Self Service Desk:
Telefoon: 088-259 3020
E-mail: servicedesk@sdwzorg.nl

Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag
van 9.00 tot 17.00 uur

Heb je een urgente storing buiten deze tijden? Dan kan je bellen met de bereikbaarheidsdienst via 088-259 3020